יומני פגישות בין משתתפי אירועים וכנסים – "מתקוונים" להיפגש
חלק בלתי נפרד מהאחריות של חברת XTag בהפקת וארגון כנסים ואירועים מיוחדים, היא הפעלתם מראש של שירותים מקוונים שנועדו לתמוך בהתנהלות האירוע. שימוש באתר האינטרנט של החברה כמסד נתונים המאפשר היכרות מראש עם הפרופיל העסקי של כל משתתף, כמו גם אפשרות לקביעת פגישות במהלך הכנס, הוא אחד היישומים המתקדמים והמובילים שמספקים את הערך המוסף לעבודה שלנו על האירוע שלכם.
תיאום יומני פגישות בין משתתפי אירועים וכנסים באמצעות אתר החברה הוא יישום פשוט לתפעול מצד המשתמש / המשתתף, אך בה במידה הוא רב חשיבות ופוטנציאל מבחינתו.
יומני פגישות בין משתתפי אירועים וכנסים – איך זה פועל?
כל מי שנרשם מראש באופן מקוון לכנס, מתבקש להגדיר פרופיל עסקי הכולל התייחסות לפנים אישיים, מקצועיים ועסקיים ובנוסף מאפשר ללמוד באיזה סוג פגישות ואילו סוג אנשים המשתתף מעוניין.
כחלק מהליך ההרשמה הסטנדרטי יקבל כל משתתף קוד אישי, שיהפוך הן לקוד הכניסה שלו לאירוע עצמו, אך עוד קודם לכן יתפקד כמפתח באמצעותו הוא יוכל לנהל את יומן הפגישות התוך-כנסי שלו. הכניסה לאתר באמצעות הקוד תאפשר למשתתף לראות את פרטיהם של אחרים ולזמן אותם לפגישה בהתאם לזמנים הפנויים ביומניהם, וכמובן גם לקבל ולהיענות להצעותיהם של גורמים עסקיים ומשתתפים אחרים לקיום מפגשים.
הבחירה בהפעלת מערכת יומני פגישות מקוונת, מעבירה את הכנס שלכם מקטגוריה של אירוע למידה ומפגש חברתי ספונטני, לקטגוריה של ייזמות עסקית ובמה ליצירת קשרים מקצועיים ועסקיים חדשים. אין כאן המדובר בהבדל טרמינולוגי, אלא בשינוי קונספטואלי של ממש: הכנס מייצר עבור משתתפיו מראש הזדמנויות עסקיות ובכך מאפשר חוויה משולשת של רכישת ידע ודעת, שינוי אווירה ודינמיקה חברתית וכמובן גם פיתוח עסקי.
בשורה התחתונה, החלטה על עבודה עם מערכת יומני משתתפים באירועים תאפשר לבאי הכנס סנכרון של יומניהם לצורך קביעת פגישות בזמנים מתאימים לכל הצדדים, היכרות עם הפרופיל העסקי של משתתפים אחרים, שימוש במאגר המידע ההולך ומתגבש של משתתפי הכנס ויכולת תיאום מפגשים במתחם הייעודי שיוקצה לכך במהלך האירוע. כל זאת תוך שימוש נוח וקל באתר בעל ממשק משתמש ידידותי וחכם המסייע למשתמשים להבין את היישומים השונים המתקדמים השונים שחברת XTag מציעה בתחום פתרונות לכנסים ואירועים.
להלן מספר שירותים שאולי יוכלו לעניין אותך.